مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-09سياسي

مازندران قطب صنعت طیور در کشور است 


مازندران قطب صنعت طیور در کشور است و این استان یکی از استان های پر تولید بوده که مرغ های آن در سطح کشور بسیار خریدار دارد و مرغ با کیفیت در کشور عرضه می شود.

- ایسنا/مازندران مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: مازندران قطب صنعت طیور در کشور است و این استان یکی از استان های پر تولید بوده که مرغ های آن در سطح کشور بسیار خریدار دارد و مرغ با کیفیت در کشور عرضه می شود.

سید حسین رضوانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان مازندران که در کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان آمل برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر مرغ کاملا بهداشتی و قابل قبول عموم در سطح استان مازندران زیر نظر کارشناسان در بازار توزیع می شود.

وی با بیان اینکه کشتارگاه صنعتی طیور شهرستان آمل یکی از کشتارگاه های صنعتی عالی در مازندران است، تصریح کرد: ظرفیت این کشتارگاه 4 هزار قطعه بوده که در گذشته راکد بوده و مجدد به چرخه فعالیت بازگشته است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران خاطرنشان کرد: در گذشته کشتار به صورت کاملا سنتی و گاها غیر بهداشتی انجام می شد و در حال حاضر بعد از چند دهه انقلاب با فرهنگ سازی انجام شده مردم از کشتارهای بهداشتی که در کشتارگاه های مدرن انجام می شود، استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران قطب صنعت طیور در کشور است 

مازندران قطب صنعت طیور در کشور است